Tlačové správy

Privítajte novú reklamu, tá stará je mŕtva

Môžete mať akýkoľvek dobrý produkt, ale bez reklamy ho ľuďom nepredáte. Samozrejme, že nejde len o drahú a neúčinnú reklamu v televízii, na bilboardoch či v rádiu. Reklamou je aj to, ako sa prezentujete navonok voči svojim zákazníkom.

Ilustračný obrázok k článku Privítajte novú reklamu, tá stará je mŕtva
Zdroj: TASR

Reklama je aj to, keď vám zákazník na sociálnej sieti napíše, že nie je spokojný s produktom, vy mu odpíšete a navrhnete riešenie jeho problému – vrátenie peňazí + nejaké odškodné, náhradný produkt alebo mu vyjdete inou formou v ústrety. Aj toto je reklama, ktorá je oveľa účinnejšia ako tá v telke. Tá je už mŕtva.

Robiť reklamu môžete dvomi spôsobmi

Ste veľká firma, ktorá si zakladá na určitej filozofii, ktorú by najradšej prezentovala sama? V tom prípade, keď máte dostatok prostriedkov si môžete vytvoriť inhouse reklamnú agentúru. Dôležité však je, aby to boli šikovní ľudia s praxou. No nie každá firma je ako ZUNO banka, ktorá má svoju vlastnú agentúru. Druhou možnosťou je, nájsť reklamnú agentúru, ktorá takmer dokonalo porozumie vašim požiadavkám a bude robiť marketing za vás.

Nie je dôležitý len obsah, ale aj forma

Obsah a forma, forma a obsah. Jedno bez druhého nemôže fungovať. Teda môže, ale bude to úspešné tak, ako keby ste tenistovi odrezali ruku, s ktorou hráva. Hrať by mohol ďalej, ale bol by úspešný? Ťažko. Aj preto začnite od seba, od vašej firmy, produktov. Pretože, keď sa niekomu zapáči vaša reklama, začne si zisťovať informácie o vás, vašom produkte a narazí na stránku z roku 2001, zrejme ho to odradí. Nechajte si vypracovať design manuál, korporátnu identitu, buďte trendy a buďte stále sami sebou.

Staňte sa lovebrandom

Snažte pracovať na tom, aby vás ľudia mali radi. Aby vás chválili, aj keď neboli spokojní s vašimi službami, no boli spokojní s vašim prístupom. Keď sa stanete lovebrandom, môžete ušetriť na reklame. Len si zoberte takých hudobníkov, tiež sú produkt a ľudia si kupujú tričká s potlačou ich mena alebo ich fotky. Neplatia za reklamu, ľudia im robia dobrovoľne promo a ešte im za to aj platia. Toto dokáže len málo značiek, skúste sa medzi ne zaradiť.

foto: ilustračné

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM