Muž si priplatil za PRVÚ triedu: Z toho, čo ho čakalo v lietadle, ho mohlo aj PORAZIŤ
Keď si priplatíte stovky eur za prvú triedu, určite nechcete zažiť to, čo musel pretrpieť jeden z cestjúcich.
Pred niekoľkými dňami sa istý muž rozhodol letieť spoločnosťou American Airlines. Aby mal pohodlie, priplatil si dokonca za prvú triedu.
Toto veru nečakal
Keď nastúpil na palubu, čakalo ho nemilé prekvapenie. „Prvá trieda. Frajer je v mojom lone. Stále ste hrozní, American Airlines,“ napísal v príspevku na sociálnej sieti X.
Pridal aj fotografiu, na ktorej vidno, ako pasažier pred ním sklopil svoje sedadlo až tak, že sa mu operadlo dotýkalo kolien. „Nemôžem ani použiť svoj stolík na podnosy. Nemám šancu vstať,“ posťažoval sa ďalej s tým, že sedadlo bolo podľa neho pokazené: „Dajte to opraviť skôr, ako niekto iný príde o svoje peniaze v prvej triede.“
Čo na to letuška?
Pre Fox News neskôr prezradil, že požiadal o pomoc letušku. „Len pokrčila plecami. V podstate povedala, že je to staré lietadlo a niektoré sedadlá sú už opotrebované,“ spomína. Za prvú triedu zaplatil 500 dolárov (475 eur). Všetko kvôli tomu, aby mal dostatočný priestor na nohy.
Reakcia, ktorá mnohých nahnevala
„Našim cieľom je vždy udržiavanie lietadiel v špičkovom stave. Ospravedlňujeme sa za tieto nepríjemnosti a vážime si, že ste nás na to upozornili. Posunieme to na kontrolu priamo ľuďom z údržby. Ešte raz sa ospravedlňujeme,“ napísala pod jeho príspevok letecká spoločnosť. Muž však ospravedlnenie neprijal a povedal, že to mu premrhané peniaze nevráti. „Mrzí nás akékoľvek sklamanie. Môžeme sa len ospravedlniť za nepríjemnosti,“ reagovali American Airlines.
Na to odpovedalo viacero nahnevaných čitateľov. „Si robíte srandu? Zaplatil za komfort, ktorý ste mu odopreli. Vráťte mu tie prekliate peniaze! Chystáte sa stratiť stovky, ak nie tisíce zákazníkov za 500 dolárov? To je dosť zlý biznis,“ napísal jeden z nich.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Prečítajte si tiež:
Are you kidding? He paid for an experience you denied him. Give him his damn money back! You’re about to loser hundreds if not thousands of customers over $500? That’s pretty bad business.
— torhyams (lui, il, son) (@torhyams) November 17, 2024