Na celom Slovensku nefungujú v klientskych centrách kiosky
Na celom Slovensku momentálne nefungujú platobné terminály - kiosky Slovenskej pošty v klientskych centrách a pracoviskách ministerstva vnútra.
TASR o tom informoval rezort vnútra s tým, že Slovenská pošta ako správca systému problém rieši.
„Občania na našich pracoviskách môžu v týchto chvíľach na úhradu správneho poplatku použiť potvrdenia o úhrade správneho či súdneho poplatku zakúpené na vybraných pobočkách Slovenskej pošty či prostredníctvom webovej aplikácie eKolok na webovej stránke https://m.ekolky.gov.sk, rovnako môžu platiť prostredníctvom mobilnej aplikácie eKolok,“ radí ministerstvo vnútra.
Podrobnejšie informácie a možnosti úhrady správnych poplatkov nájde verejnosť na stránkach Slovenskej pošty https://www.posta.sk/…stem-e-kolok.
Sledujte nás aj na Facebooku a Instagrame a nenechajte si ujsť ďalší zaujímavý obsah z domova i zo sveta.
Foto: ilustračné