Webnoviny - Svet

Na Zlatého Slávika 2009 si môžete staviť

WEBNOVINY.SK

BRATISLAVA 13. októbra (WN/PR) – V pondelok 5. októbra odštartoval dvanásty ročník ankety Slávik 2009 o najobľú­benejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Tohtoročnou novinkou Slávika 2009 je možnosť si reálne staviť na víťazov v každej kategórii. Od pondelka 12. októbra je možne na pobočkách Tipsport SK, a.s. a cez www.tipsport.sk tipnúť reálnu kurzovú stávku, kto získa najviac hlasov v jednotlivých kategóriách. Okrem toho sa môžete zapojiť do vernostného programu spoločnosti Tipsport SK. Po registrácii na internete má každý nový hráč možnosť získať vstupný bonus až 100 €! Navyše z každej stávky Tipsport SK vracia do hry až 20 %! Všetky výhody môžete využiť aj na 500 pobočkách na celom území

Anketa Slávik 2009 sa vyhlasuje v troch hlavných kategóriách: spevák, speváčka a skupina. Okrem toho budú dekorovaní aj Skokan roka, Objav roka a Rádioslávik pre najvysielanejšieho domáceho interpreta. Aj v tomto ročníku vyhlásil denník Nový Čas anketu o Hit roka 2009. Zahlasovať o Zlatého Slávika 2009 bude možné prostredníctvom hlasovacích kupónov uverejnených v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníkoch IN, Rebecca. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovujú ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok bude prebiehať i hlasovanie prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.

Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL od Produkčného domu Forza, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.

Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development – projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio – zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Rebecca, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA

Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM