Pozvánka na odborný workshop
WEBNOVINY.SK
BRATISLAVA 7. októbra (WBN/PR) –
MEDIA RELATIONS Trh médií na Slovensku a jeho fungovanie. Nástroje budovania dobrých vzťahov s médiami.
Termín konania: 14. október 2010 Miesto konania: Club Alizé, Bratislava
Program workshopu: 8.00 – 8.30 registrácia / ranná káva 8.30 – 8.40 úvodné informácie o workshope
Prvý blok: 8.40 – 10.00 Slovenský trh médií a systém práce novinárov
Nástroje komunikácie s médiami úloha a význam médií v spoločnosti trh médií na Slovensku – základné rozdelenie elektronické médiá – základné rozdelenie, charakteristika, špecifiká tlačené médiá – základné rozdelenie, charakteristika, špecifiká mediálna stratégia, komunikačné ciele v procese tvorby komunikačných posolstiev nástroje komunikácie s médiami
Coffee break 10.00 – 10.15
Druhý blok: 10.15 – 12.00 Slovenský trh elektronických médií – špecifiká, tvorba komunikačných posolstiev systém práce elektronických médií základné princípy tvorby posolstiev na elektronické médiá špecifiká komunikácie s elektronickými médiami základné princípy vystupovania a správania sa pred kamerou triky a chyby komunikačné posolstvá – identifikácia, tvorba a ich modifikácie
Obed 12.00 – 13.00
Tretí blok: 13.00 – 14.30 Slovenský trh printových – špecifiká, tvorba komunikačných posolstiev systém práce printových médií špecifiká komunikácie s tlačenými médiami základné princípy tvorby posolstiev na printové médiá špecifiká triky a chyby komunikačné posolstvá – identifikácia, tvorba a ich modifikácie
Coffee break 14.30 – 14.45
Štvrtý blok: 14.45 – 17.00 Simulované akcie základné princípy prípravy tlačová správa, tlačové vyjadrenie tlačová konferencia / tlačový brífing krízová situácia vyhodnotenie
Záver 17.00 – 17.15
Školitelia: Ivo Trávniček – vedúci ekonomickej redakcie, SITA Katarína Stupková – Managing Partner, 1st CLASS AGENCY Peter Chalmovský – Project Manager, 1st CLASS AGENCY