Prestrelka medzi Slovenskou poštou a Packetou! Toto vraj konkurencia poriadne PREPÍSKLA
Slovenská pošta reaguje na kampaň spoločnosti Packeta. Avizuje, že podnikne právne kroky!

„Zabaľ už konečne to čakanie na pošte. Cez Packetu teraz posielaš zásielky najpohodlnejšie, ale aj najvýhodnejšie,“ hlása nová kampaň spoločnosti Packeta.
Slovenská pošta sa bráni a vydala vyhlásenie, v ktorom kampaň konkurenčnej firmy označila za nekorektnú.
Hovoria o poškodzovaní mena
„Slovenská pošta reaguje na nekorektnú reklamnú kampaň spoločnosti Packeta, ktorá tvrdí, že posielanie zásielok je cez ňu jednoduchšie a rýchlejšie a vyzýva zákazníkov, aby „zabalili čakanie na pošte“. Týmto konaním poškodzuje meno spoločnosti a narúša dôveru zákazníkov zavádzajúcimi informáciami,“ uvádza pošta, ktorá tvrdí, že je modernou spoločnosťou, ktorá „drží krok s inováciami, digitalizuje svoje služby a prispôsobuje ich potrebám verejnosti, vďaka čomu sú konkurencieschopné voči ostatným hráčom na trhu.“
Spomenuli konkurenčnú výhodu
Pošta ďalej uvádza, že jej mobilná aplikácia umožňuje zákazníkom spracovať, zaplatiť a odoslať zásielku rovnako rýchlo a pohodlne ako spoločnosť Packeta. „Klienti si pritom môžu vybrať, či zásielku podajú cez BalíkoBOX, alebo na pošte, a to bez čakania, keďže ide o vopred uhradenú zásielku. Služba je tak maximálne flexibilná a prispôsobená širokému spektru klientov – tým, ktorí uprednostňujú osobné podanie zásielky, rovnako ako tým, ktorí preferujú samoobslužné formy podaja. Konkurenčnou výhodou pošty je aj možnosť uložiť do schránky BalíkoBOXu viac balíkov,“ dodáva s tým, že BalíkoBOX môžu zákazníci využiť aj na podaj zásielok, ako aj na bezplatné vrátenie tovaru do e-shopov a zásielky v rámci recommerce platforiem.
„Pošta ponúka aj bezkonkurenčnú výhodu pri dodaní zásielky. Ak si klient balík z BalíkoBOXu nestihne vybrať v stanovenom termíne, nie je vrátený odosielateľovi, ale presmerovaný na najbližšiu poštu. Aj v tomto prípade má na jeho vyzdvihnutie spolu až 18 kalendárnych dní,“ píše Slovenská pošta.
Podniknú právne kroky
Podľa pošty sa navyše dlhodobo nesprávne porovnávajú cenníky služieb. „Ceny podávania online u konkurencie sa porovnávajú s cenami Slovenskej pošty za podaj na pobočke a nie s cenami za online podanie – službou, ktorú Slovenská pošta taktiež poskytuje. Ceny pre balíky podávané elektronicky – cez mobilnú aplikáciu, sú pritom nižšie, ako ceny za balíky podávané tradičným spôsobom, kedy balík spracuje a označí zamestnanec pošty,“ reagovala pošta.
Spoločnosť píše, že jej služby sú cenovo porovnateľné s cenami konkurencie a „sú kvalitné a dostupné pre všetkých.“ Slovenská pošta na záver informovala, že vo veci „zavádzajúcej reklamy podnikne potrebné právne kroky.“
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné
Mohlo by vás zaujímať:
Zabaľ. Klikni. Pošli. Je to easy. 🎶 Zabaľ už konečne to čakanie na pošte. Cez Packetu teraz posielaš zásielky...
Posted by Packeta Slovakia on Monday, March 3, 2025