Rastislav Búgel Zo Slovenska

Prestrelka medzi Slovenskou poštou a Packetou! Toto vraj konkurencia poriadne PREPÍSKLA

Slovenská pošta reaguje na kampaň spoločnosti Packeta. Avizuje, že podnikne právne kroky!

Ilustračný obrázok k článku Prestrelka medzi Slovenskou poštou a Packetou! Toto vraj konkurencia poriadne PREPÍSKLA
Zdroj: SITA/Robert Tappert , Packeta.sk

„Zabaľ už konečne to čakanie na pošte. Cez Packetu teraz posielaš zásielky najpohodlnejšie, ale aj najvýhodnejšie,“ hlása nová kampaň spoločnosti Packeta.

Slovenská pošta sa bráni a vydala vyhlásenie, v ktorom kampaň konkurenčnej firmy označila za nekorektnú.

Hovoria o poškodzovaní mena

„Slovenská pošta reaguje na nekorektnú reklamnú kampaň spoločnosti Packeta, ktorá tvrdí, že posielanie zásielok je cez ňu jednoduchšie a rýchlejšie a vyzýva zákazníkov, aby „zabalili čakanie na pošte“. Týmto konaním poškodzuje meno spoločnosti a narúša dôveru zákazníkov zavádzajúcimi informáciami,“ uvádza pošta, ktorá tvrdí, že je modernou spoločnosťou, ktorá „drží krok s inováciami, digitalizuje svoje služby a prispôsobuje ich potrebám verejnosti, vďaka čomu sú konkurencieschopné voči ostatným hráčom na trhu.“

Spomenuli konkurenčnú výhodu

Pošta ďalej uvádza, že jej mobilná aplikácia umožňuje zákazníkom spracovať, zaplatiť a odoslať zásielku rovnako rýchlo a pohodlne ako spoločnosť Packeta. „Klienti si pritom môžu vybrať, či zásielku podajú cez BalíkoBOX, alebo na pošte, a to bez čakania, keďže ide o vopred uhradenú zásielku. Služba je tak maximálne flexibilná a prispôsobená širokému spektru klientov – tým, ktorí uprednostňujú osobné podanie zásielky, rovnako ako tým, ktorí preferujú samoobslužné formy podaja. Konkurenčnou výhodou pošty je aj možnosť uložiť do schránky BalíkoBOXu viac balíkov,“ dodáva s tým, že BalíkoBOX môžu zákazníci využiť aj na podaj zásielok, ako aj na bezplatné vrátenie tovaru do e-shopov a zásielky v rámci recommerce platforiem.

„Pošta ponúka aj bezkonkurenčnú výhodu pri dodaní zásielky. Ak si klient balík z BalíkoBOXu nestihne vybrať v stanovenom termíne, nie je vrátený odosielateľovi, ale presmerovaný na najbližšiu poštu. Aj v tomto prípade má na jeho vyzdvihnutie spolu až 18 kalendárnych dní,“ píše Slovenská pošta.

Podniknú právne kroky

Podľa pošty sa navyše dlhodobo nesprávne porovnávajú cenníky služieb. „Ceny podávania online u konkurencie sa porovnávajú s cenami Slovenskej pošty za podaj na pobočke a nie s cenami za online podanie – službou, ktorú Slovenská pošta taktiež poskytuje. Ceny pre balíky podávané elektronicky – cez mobilnú aplikáciu, sú pritom nižšie, ako ceny za balíky podávané tradičným spôsobom, kedy balík spracuje a označí zamestnanec pošty,“ reagovala pošta.

Spoločnosť píše, že jej služby sú cenovo porovnateľné s cenami konkurencie a „sú kvalitné a dostupné pre všetkých.“ Slovenská pošta na záver informovala, že vo veci „zavádzajúcej reklamy podnikne potrebné právne kroky.“

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Foto: ilustračné

Mohlo by vás zaujímať:

Zabaľ. Klikni. Pošli. Je to easy. 🎶 Zabaľ už konečne to čakanie na pošte. Cez Packetu teraz posielaš zásielky...

Posted by Packeta Slovakia on Monday, March 3, 2025
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM