Sociálna poisťovňa prichádza s ďalšou NOVINKOU: Klienti NEMUSIA kontaktovať pobočky
Sociálna poisťovňa v týchto dňoch už druhýkrát v tomto roku rozšírila obsah Elektronického účtu poistenca (EUP) – pribudli v ňom nové funkcionality o úrazových dávkach.

„Sociálna poisťovňa tak poistencom v jednotlivých životných situáciách šetrí osobné návštevy pobočky, či telefonáty a emaily. Nemusia žiadať o informácie a čakať na odpoveď – v pohodlí domova si napríklad v prípade pracovného úrazu či choroby z povolania overia, čo potrebujú. Elektronický účet poistenca majú klienti Sociálnej poisťovne zriadený automaticky, stačí si k nemu aktivovať prístup osobne alebo elektronicky,“ povedal o novinke hovorca Sociálnej poisťovne Martin Kontúr.
Sociálna poisťovňa dlhodobo podniká kroky na zjednodušenie komunikácie s poistencami a na transparentné sprístupnenie informácií o ich sociálnom poistení bez toho, aby jej to určovala legislatíva.
„Elektronizácia služieb pre klientov v podobe EUP je našou proaktívnou činnosťou a mojou osobnou prioritou, chceme im naďalej uľahčovať prístup k našim službám a reagovať na trendy digitalizácie spoločnosti,“ zdôraznil generálny riaditeľ Sociálnej poisťovne Michal Ilko.
Aké údaje o úrazových dávkach má klient k dispozícii? Nové funkcionality Elektronického účtu poistenca ponúkajú poistencom viaceré informácie o jednotlivých druhoch úrazových dávok. Ich kompletný zoznam nájdete TU.