SVET O SLOVENSKU: Krásna Sklenaříková dostala padáka!

Prácu nemá zaručenú ani exmodelka s najdlhšími nohami na svete Adriana Sklenaříková. Francúzska sieť optík Atol s ňou nečakane prerušila dlhoročnú spoluprácu.

Ilustračný obrázok k článku SVET O SLOVENSKU:  Krásna Sklenaříková dostala padáka!
Zdroj: Štart ups

Adriana momentálne prežíva jedno z najkrajších životných období, keď vo veku 46 rokov čaká svoje prvé dieťa. Na pohode jej však určite nepridal fakt, že známa francúzska sieť predajcu okuliarov Atol ju už viac nechce angažovať ako tvár svojej reklamnej kampane. Táto správa musí byť pre pôvodom slovenskú topmodelku o to horšia, že spoločnosť sa ani neunúvala oznámiť jej ju osobne. Adriana sa to dozvedela len náhodou z médií. O téme píše viacero francúzskych portálov.

Náhly koniec

Rodáčka z Brezna sa rozhodne nemusí báť, že by nemala čo robiť, alebo z čoho žiť. Aj vo veku 46 rokov je stále považovaná vo Francúzsku za veľkú hviezdu a vystupuje ako moderátorka, herečka, či hosť v rôznych televíznych šou. Jej manžel Aram Ohanian je bohatý marocký biznisman a pár si spokojne nažíva v luxuse v Monaku.

“Práve v čase, keď je Adriana v siedmom nebi z očakávania narodenia svojej dcéry v júli, sa z novín dozvedela, že sieť optík už nemá viac záujem o jej služby,” píše francúzsky portál public.fr. Ďalej dodáva, že krásna Sklenaříková, ktorá vo Francúzsku používa stále meno svojho prvého manžela Karembeu, bola tvárou tejto spoločnosti celých desať rokov. Aj preto musí byť pre ňu mimoriadne nepríjemné, že po takom dlhom čase sa ukončenie spolupráce dozvie z médií.

Optika sa nezbavila len hviezdnej topmodelky, ale aj speváka Antoine. Public.fr uvádza, že vo francúzskych médiách už koluje kampaň, kde namiesto vyhodených slávnych tvárí vystupujú neznámi ľudia najatí cez reklamnú agentúru.

Už jej majú dosť

Čo stojí za touto náhlou zmenou? Niektorí čitatelia pod článkom uštipačne píšu, že dôvodom sú peniaze, ktoré v podobe vysokých honorárov inkasovali Adriana i spevák Antoine. Iní zasa škodoradostne poznamenávajú, že slovenská kráska je už skrátka príliš stará a klienti strácajú záujem o spoluprácu s ňou. Samotná spoločnosť Atol poskytla svoje vysvetlenie na stránkach francúzskej tlače a nespomína ani jeden z týchto dôvodov.

“Naši klienti už majú dosť reklám s týmito slávnymi tvárami. V novej kampani sa chceme viac priblížiť k našim zákazníkom, zdôrazniť našu úlohu profesionálov v starostlivosti o zdravie a kvalitu poskytovaných služieb,” vyhlásil Eric Plat zo spoločnosti Atol.

Francúzsky portál píše, že aj keď je to pre Adrianu zlá správa, určite bude mať dosť príležitostí myslieť na iné a oveľa príjemnejšie veci, akonáhle sa jej narodí vytúžené dieťatko. Utešiť sa ju snažili aj niektorí čitatelia pod článkom: “Nie je to nič prekvapujúce! Nemyslím si, že Adriana chcela vystupovať ako tvár Atolu do konca svojho života.”

Foto: ilustračné

Zdroj: Dnes24.sk