Jakub Forgács Regióny

TIP na nenáročný výlet: Krásy Horehronia si vychutnáte aj z HOJDAČKY, FOTO

Premýšľate, kam sa vyberiete na jarný výlet? Po nenáročnej túre nad Brusnom vám bude odmenou oddych na hojdačke.

Ilustračný obrázok k článku TIP na nenáročný výlet: Krásy Horehronia si vychutnáte aj z HOJDAČKY, FOTO
Galéria
Foto: Jakub Forgács / Zdroj: Dnes24.sk

Na strednom Slovensku je hneď niekoľko zaujímavých miest, kde sa viete pohojdať v lone prírody. Hojdačky nájdeme nad Priechodom pri Banskej Bystrici, pri Sampore (okres Zvolen) či nad obcou Stožok (okres Detva), kde je rovno jedna „obria“. Na ďalšiu sme narazili v kopcoch na Brusnom (okres Banská Bystrica).

Hojdačka nad Brusnom je neďaleko obce a výlet sem viete spojiť napríklad s dlhšou a náročnejšou túrou na Prašivú či Veľkú Chochuľu. Hneď vedľa hojdačky je aj posedenie s ohniskom.

Hojdačku nad Brusnom nájdete, keď sa z obce vyberiete po zelenej turistickej značke smerom na Veľkú Chochuľu, ale hneď za družstvom odbočíte na lesnú cestu vľavo a potom prejdete pod les. Nachádza sa na jednom z osamotených stromov na lúke. Prikladáme aj približné GPS súradnice: 48.8068939N, 19.3639161E.

Zábery z hojdačky nad Brusnom nájdete v priloženej fotogalérii.

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.