Ilustračný obrázok k článku Tisíce zákazníkov platili v Kauflande za nákup, obchod platbu strhol DVAKRÁT!
Zdroj: TASR/AP

Tisíce zákazníkov platili v Kauflande za nákup, obchod platbu strhol DVAKRÁT!

Zákazníci, ktorí minulý týždeň platili v českých reťazcoch Kauflandu, zostali pri pohľade na bankové výpisy či pohyby na účtoch nemilo prekvapení. Za nákup zaplatili dvakrát. Hlási problém aj Kaufland na Slovensku?

ELA Správy Zo zahraničia
ELA Správy Zo zahraničia

Tisíce zákazníkov platili v Kauflande za nákup, obchod platbu strhol DVAKRÁT!

Zákazníci, ktorí minulý týždeň platili v českých reťazcoch Kauflandu, zostali pri pohľade na bankové výpisy či pohyby na účtoch nemilo prekvapení. Za nákup zaplatili dvakrát. Hlási problém aj Kaufland na Slovensku?

Ilustračný obrázok k článku Tisíce zákazníkov platili v Kauflande za nákup, obchod platbu strhol DVAKRÁT!
Zdroj: TASR/AP

Na problém upozornil čitateľ TN.cz, ktorý sám prišiel o peniaze potom, ako nakupoval v jednej z predajní Kauflandu.

Zaplatili dvakrát

„Stalo sa to minulý pondelok, keď som nakúpil za 1 800 korún. V nedeľu som si potom robil kontrolu banky a zistil som, že platba bola stiahnutá 7.9. a druhá 8.9. Volal som do banky, kde mi potvrdili, že Kaufland mal problém,“ opísal dotknutý zákazník s tým, že hneď kontaktoval zákaznícku linku obchodného reťazca. 

Problém s platbami potvrdila aj hovorkyňa českého Kauflandu Renata Maierlová. „V pon­delok 5.9.2022 došlo pre technické komplikácie nášho poskytovateľa služby pri niektorých nákupoch, ktoré boli platené platobnou kartou, k duplicitnému odrátaniu platby. Vzniknutú situáciu sme bezodkladne začali riešiť s poskytovateľom služby,“ vysvetlila. Informovala, že išlo o platobné karty ČSOB.

Slovenský Kaufland problémy neeviduje

Slovenský Kaufland takýto problém nemá. Pre tvnoviny.sk to potvrdil hovorca Samuel Machajdík. „Ab­solútne neevidujeme nič také, žiaden takýto problém nám hlásený nebol,“ uviedol Machajdík.

Spoločnosť Moneta Money Bank zaznamenala približne 16-tisíc takýchto prípadov. „Naše systémy duplicitu obratom zaznamenali a kolegovia o všetkom informovali naše obchodné miesta a call centrum. Celkom sa na nás obrátilo 50 klientov,“ informovala TN.cz hovorkyňa spoločnosti Jana Kobesová. 

Hovorkyňa českého Kauflandu dodala, že väčšina zákazníkov by už mala mať svoje peniaze späť na účte. Posledné platby by mali byť vrátené v utorok 13. septembra. Zákazníkov ubezpečila, že v prípade, že im duplicitná platba spôsobila ďalšie problémy, sú pripravení ich vyriešiť.

Ilustračné foto

Prečítajte si aj:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín