Vtipkár zaznačil do máp NEEXISTUJÚCI supermarket: Ľudia zaplavili dedinku, skončili v poli
Malú dedinku zaplavili zmätení návštevníci. Hľadali obchod, ktorý našli na mape. V skutočnosti išlo o žart a oni skončili s autami v poli.
Waleská dedinka Cyffylliog s päťsto obyvateľmi sa stala terčom neznámeho vtipkára. Ako informuje server Novinky.cz, na konci uplynulého roka do nej začali prichádzať davy „cudzincov.“
Obchod, ktorý neexistuje
Návštevníci vyrazili do malej dedinky za výhodnými nákupni do predajne diskontného reťazca Aldi.
Je tu však jeden problém. Žiadna takáto predajňa v Cyffylliogone nikdy nestála!
„Zmätení zákazníci, ale aj zásobovacie vozidlá, vychádzali z údajov v mapách Google, ktoré tvrdili, že predajňa skutočne existuje. Išlo však iba o iniciatívu neznámeho vtipkára, ktorý do nich ikonku supermarketu vložil,“ píše portál.
Kto sa vybral do predajne, skončil doslova uprostred poľa. „Ľudia nám klopali na dvere a pýtali sa, kde je Aldi, a dodávky sa snažili nájsť nakladaciu rampu,“ spomína jedna z obyvateliek obce.
Kým prichádzali iba sklamaní zákazníci, obyvatelia to považovali za vtip, ktorý im spestril životy. To sa ale zmenilo, keď po uliciach začala prechádzať veľká cisterna s mliekom. Tá na jednej z úzkych ciest uviazla. Nasledovala náročná operácia, počas ktorej bola dedina uzavretá.
„Keď sa objavia turisti, ktorí hľadajú Aldi, je to jedna vec, ale keď vám cesty upchá nákladiak plný mlieka, začnete sa pýtať, čo sa to na svete deje,“ vraví dlhoročný obyvateľ dediny.
Zmätení návštevníci im chýbajú
Predstavitelia obce sa situáciu snažili vyriešiť, no pomohol až zásah samotného reťazca Aldi. Ten verejne informoval, že v obci žiadnu prevádzku nemá a ani ju tam v dohľadnej dobe neplánuje otvoriť.
Situácia sa tak upokojila, no zmätení a sklamaní „zákazníci“ im začínajú chýbať. "Úprimne povedané, keby sme dostali libru za každé auto, ktoré sa tu objavilo, možno by sme si tu čoskoro sami mohli otvoriť naše vlastné Aldi,“ dodal so smiechom obyvateľ.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné