MAK Správy Zo Slovenska

Ako sa zachovali mobilní operátori k obetiam nešťastia? Niektoré reakcie vás prekvapia

Budú mať na to spojiť sa so svojimi rodinami? Niektorí mobilní operátori prekvapili, iní chcú aplikovať osobný prístup.

Ilustračný obrázok k článku Ako sa zachovali mobilní operátori k obetiam nešťastia? Niektoré reakcie vás prekvapia
Foto: Ľubomír Hudačko

Ľuďom postihnutých tragédiou v Prešove vyšli v ústrety aj telekomunikační operátori. Pozrite sa, ako sa „pochlapil" váš operátor.

4ka

Verejnú zbierku vyhlásila aj naša redakcia Dnes24 a pridal sa k nám aj najmladší slovenský operátor 4ka. Výzva pre pomoc zasiahnutým rodinám je na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk.

„Tragédia v Prešove sa nás hlboko dotkla, preto sme sa bez váhania rozhodli podporiť výzvu na pomoc na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk. Tento portál dlhodobo podporujeme, pretože jeho cieľom je stransparentniť a zefektívniť darcovstvo a charitu na Slovensku. Všetky dary, ktorými darcovia prispejú do Vianoc, navýšime o 50% percent. Aktuálne sa vyzbieralo takmer 15-tisíc eur. Ku každému takémuto euru pridá 4ka navrch ešte ďalších 50 centov,“ informoval marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.

Výzvu nájdete na webe ĽudiaĽuďom.sk.

Darovanie je možné priamo z karty a dostupná je možnosť aj darovania zo zahraničia. Výsledná suma bude známa deň pred štedrým večerom 23. decembra.

Telekom

Zákazníci z postihnutého paneláku na Mukačevskej 7 pri riešení veľmi náročnej situácie nemusia myslieť na úhradu faktúr.

„Odpúšťame im dve faktúry za štandardné fixné i mobilné služby. Naši špeciálne vybratí kolegovia budú týmto zákazníkom plne k dispozícii a individuálne budú riešiť, ako im najlepšie pomôcť pri využívaní služieb – bezplatne ich zrušiť, preložiť alebo nastaviť podľa ich potrieb," napísal Dnes24 Pavel Ďurík zo Slovak Telekomu.

Všetci zákazníci, ktorí boli evakuovaní (vchody Mukačevská 3, 5, nepárne 9 až 25), a prirodzene majú v tomto čase vyššiu potrebu byť v telefonickom kontakte, budú mať od Telekomu zadarmo ich najbližšiu faktúru za štandardné pevné i mobilné služby za 1 mesiac.

Zákazníkom v postihnutej lokalite s kartami EASY pripíšu kredit 10 EUR, aby mohli ostať v spojení so svojimi blízkymi.

Orange

Situácia v Prešove mimoriadne zasiahla aj zamestnancov Orange Slovensko a preto v tejto súvislosti pripravili viacero aktivít.

„Spustili sme finančnú zbierku medzi našimi zamestnancami a prostredníctvom Nadácie Orange sme otvorili transparentnú SMS zbierku, aby sa mohli zapojiť aj naši zákazníci. Stačí poslať ľubovoľnú SMS na krátke číslo 808, čím prispejú sumou 1 euro. Výťažok zbierky darujeme obyvateľom postihnutým nešťastnou udalosťou v Prešove prostredníctvom vybranej neziskovej organizácie," odpísala Alexandra Piskunová z Orange Slovensko.

Dotknuté rodiny riešia individuálnym prístupom.

O2

„V prvom rade je nám nesmierne ľúto tejto tragickej udalosti a všetky aktivity našej spoločnosti, ktorými sa snažíme zmierniť jej dopad na priamo zainteresovaných riešime individuálnou formou s dôrazom na ľudskosť a empatiu," odpísala hovorkyňa O2 Tereza Molnár.

Rýchle správy

Najčítanejšie