TOS Lifestyle

Čaká to aj nás? U severných susedov prebieha komický boj medzi Lidlom a Biedronkou!

Čas plynie a žiadny z obchodov neustupuje. V Poľsku sa bavia bojom, ktorý medzi sebou zvádzajú reťazce Lidl a Biedronka.

Ilustračný obrázok k článku Čaká to aj nás? U severných susedov prebieha komický boj medzi Lidlom a Biedronkou!
Zdroj: Unsplash.com , Unsplash.com

Neporovnávajú si však svaly, ale to, kto má lacnejšie produkty. „Lidl a Biedronka sa rozhodli porovnávať nákupné ceny za identický košík, teda za košík vyskladaný s rovnakými produktmi. Samozrejme, aj Biedronka aj Lidl si košíky prispôsobujú,“ opisuje situáciu server Komputerswiat.pl.

Ľudia sa bavia

„A ako správne tušíte, Biedronka tvrdí, že je u nich najlacnejšie, a Lidl tvrdí, že najlacnejšie je v ich predajniach,“ vysvetľujú Poliaci s tým, že užívatelia sociálnych sietí sa nad touto „reklamnou bitkou“ zabávajú.

Prečo? Lebo ju považujú za úplne zbytočnú. V každom obchode sa podľa nich dá vyskladať košík tak, že z toho daný obchod vyjde najlepšie.

Jeden z instagramových profilov do tohto „boja“ pripojil aj ďalšie reťazce, košík vyskladal 50 produktmi tak, že Biedronka aj Lidl vyšli ako sa hovorí naprázdno a najlacnejší bol niekto tretí…

Prenesú boj aj na Slovensko?

Ktovie, či tento reklamný boj neprenesú tieto reťazce aj na Slovensko. Lidl je na našom trhu dlhodobo etablovaný, avšak čoskoro naň vstúpi aj ambiciózny poľský hráč.

Očakáva sa, že Biedronka otvorí svoje prvé obchody na Slovensku do konca tohto roka. Predpokladá sa, že sa bude sústrediť na menšie regionálne trhy.

S viac ako 70-tisíc zamestnancami a 3 300 predajňami je najväčším predajcom potravín v Poľsku.

Foto: ilustračné

Mohlo by vás zaujímať:

Zdroj: biedronka.pl
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM