Najhodnotnejšou značkou na svete je Apple: Amazon zvýšil náskok pred Microsoftom
Zverejnili rebríček najhodnotnejších značiek na svete. Vedúca trojica firiem ostala nezmenená.
Apple, Google, Amazon a Microsoft zostávajú s náskokom na vrchole poradia najhodnotnejších značiek, ktoré zostavila poradenská firma Interbrand. A to aj napriek sprísneniu regulácie technologických koncernov.
Interbrand vo svojej vo štvrtok zverejnenej výročnej štúdii vypočítal trhovú hodnotu značky Apple na 234 miliárd USD (212 miliárd eur). Jej hodnota medziročne stúpla o 9 %.
Hodnota značky Google sa zvýšila o 8 % na 167,7 miliardy USD a Amazonu až o 24 % na 125,3 miliardy USD.
Amazon tak zvýšil svoj náskok pred Microsoftom, Interbrand odhaduje hodnotu jeho značky na 109 miliárd USD.
Naopak, hodnota značky Coca-Cola, ktorá bývala dlhé roky lídrom, klesla o 4 % na 63,4 miliardy USD.
Trhová hodnota značky Facebook padla o 12 % na 40 miliárd USD.
Viac technologických noviniek čítajte na www.fony.sk
Značka prevádzkovateľa najväčšej a najznámejšej sociálnej siete si tak pohoršila z 9. na 14. miesto.
Sledujte nás aj na Facebooku a Instagrame a nenechajte si ujsť ďalší zaujímavý obsah z domova i zo sveta.
Foto: ilustračné