Regióny

Novinka zo žiarskej nemocnice na FOTKÁCH: Pozrite, ako vyzerá nová recepcia

Nemocnica Svet zdravia Žiar nad Hronom dnes predstavila nový koncept recepcie, ktorá má slúžiť pacientom a návštevníkom nemocnice ako miesto prvého kontaktu. Rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomína hotelovú recepciu. Všetky potrebné informácie budú v nemocnici na jednom mieste.

Ilustračný obrázok k článku Novinka zo žiarskej nemocnice na FOTKÁCH: Pozrite, ako vyzerá nová recepcia
Zdroj: Dnes24.sk

Nová recepcia v nemocnici Svet Zdravia v Žiari nad Hronom má rozsahom poskytovaných informačných služieb pripomínať hotelovú recepciu. Jej zamestnanci sú pripravení od 6:00 do 18:00 hod. poskytovať informácie o prevádzke nemocnice, rozsahu zdravotnej starostlivosti jednotlivých oddelení a ambulancií, nadštandardných službách alebo o dopravnej zdravotnej službe.

Na recepcii tiež pomôžu v pri orientácii v nemocnici či pri riešení krízových situácií. Na recepcii bude súčasne možné realizovať všetky platby za nadštandardné výkony a iné služby. V priestoroch polikliniky pribudol aj detský kútik, kde môžu malí pacienti stráviť čas pri čakaní na prijatie u lekára. Projekt (recepcia a detský kútik spolu) si vyžiadal celkovú investíciu v hodnote 15 tisíc eur.

Žiarska nemocnica je treťou v sieti Svet zdravia, kde funguje recepcia na takomto princípe. Minulý rok pribudli recepcie v nemocniciach v Trebišove a v Spišskej Novej Vsi.

Na oficiálnom otvorení bol prítomný aj primátor mesta Peter Antal, ktorý sa symbolickým zazvonením na zvonček na recepcii stal jej prvým klientom.

Všetky potrebné informácie na jednom mieste

Ako zdôraznila riaditeľka nemocnice Svet zdravia v Žiari nad Hronom Eva Páleníkova, pacienti majú často otázky, nevedia na čo potrebujú a na čo nepotrebujú žiadanku, alebo ich zaujímajú ceny jednotlivých výkonov, ktoré nie sú hradené z poisťovne. Teraz pacient všetky potrebné informácie získa tu, na jednom mieste.

„Napríklad sú aj takí pacienti, ktorí sú ťažko zdravotne postihnutí, aj títo tu nájdu pomoc. Pracovníčka recepcie zavolá niekoho z nemocnice, či už zdravotníka alebo sanitára, ktorý pacienta odprevadí na oddelenie,“ vysvetľuje Páleníková, podľa ktorej sú momentálne na recepcii tri pracovníčky.

V budúcnosti aj objednanie pacienta na vyšetrenie

„Recepcie v nemocniciach v Spišskej Novej Vsi a v Trebišove boli spustené v septembri minulého roka a ukázalo sa, že takúto recepciu potrebuje prirodzene každá nemocnica. Žiaľ, štandardom slovenských nemocníc sú maximálne vrátnice, takže pacienti na túto zmenu reagovali okamžite ocenili ju,“ prezradil hovorca siete nemocníc Svet zdravia Tomáš Kráľ.

Možnosť objednať sa na vyšetrenie priamo na recepcii je podľa Kráľa zatiaľ len v pláne, objednávací systém práve testujú v trebišovskej nemocnici. „Chceme aby sa pacient mohol objednať na recepcii osobne alebo telefonicky, stále sa ale samozrejme môže objednať aj u lekára. Bude to jeden objednávací informačný systém, ktorého výstup bude na recepcii, priamo v ambulancii, alebo aj cez spoločné call centrum Sveta zdravia. Výsledkom by malo byť objednávanie, ktoré je pre pacienta jednoduchšie a komfortnejšie,“ dodal Kráľ.

Vďaka novej recepcii získajú pacienti informačný servis ako v hoteli
12
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM