Poplatok aerolínií VYTOČIL nahnevaného pasažiera: Reakcia Ryanair baví internet
Nespokojný cestujúci sa na sociálnej sieti posťažoval na nízkonákladovú spoločnosť Ryaniar. Tá neváhala a obratom ruky ho vtipne “odpálkovala”.
Paul Healy sa začiatkom februára cez Twitter obul do aeroliniek Ryanair. Problémom bol online check-in (odbavenie), teda potvrdenie, že budete skutočne letieť. ”Ďalší dôvod, prečo nelietať s Ryanairom. Ak si vopred nezaplatíte za konkrétne miesta, môžete sa odbaviť maximálne 24 hodín pred odletom,” napísal rozhorčený Paul.
”To znamená, že sa musíte odbaviť, keď ste v zahraničí, na čo s najväčšou pravdepodobnosťou zabudnete. Potom vás to na letisku bude stáť 55 eur, ak do odletu ostávajú menej ako dve hodiny,” dodal Paul Healy.
Stačilo nastaviť pripomienku
Netrvalo dlho a tím nízkonákladových aerolínií pridal reakciu. Ryanair ako odpoveď publikoval fotografiu, na ktorej červeným krúžkom zvýraznil slovo “Reminder”, ktoré znamená pripomienku. Práve táto funkcia vás môže upozorniť, aby ste si spravili online odbavenie (check-in). Vďaka tomu sa vyhnete plateniu 55-eurového poplatku, ktorý vás čaká, ak by ste sa chceli odbaviť priamo na letisku.
Prečítajte si tiež
Uťahovali si z neho všetci
Aerolínie pre Paula pridali aj uštipačný komentár “Dospievanie je náročné.”
K aerolíniám sa pridali aj viacerí komentujúci. ”Ako vôbec môžete ísť na dovolenku, ak si neviete spomenúť na check-in vlastného letu?” čuduje sa jeden z používateľov sociálnej siete. Ďalší dodáva: “Uau. Ako vôbec dokážete prežiť? Toto všetko patrí k cestovaniu. V prípade potreby si jednoducho nastavte pripomienku.”
Pravdou je, že online check-in netreba milovníkom cestovania vysvetľovať. Považujú ho totiž za samozrejmosť. Samotný Ryanair má poplatok vo výške 55 eur za odbavenie na letisku vo svojom cenníku.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné