Webnoviny - Svet

Škoda a Seat zvyšujú kvalitu zákazníckych služieb

WEBNOVINY.SK

Školiace stredisko pre značky Škoda a Seat Foto: ŠKODA AUTO SlovenskoBRATISLAVA 16. februára (WBN/PR) – Moderné Školiace stredisko pre značky Škoda a Seat školilo v roku 2009 pracovníkov servisných a predajných služieb pre obidve značky celých 322 dní. Pri 251 pracovných dňoch tak bolo Školiace stredisko vyťažené až na 128 %. Intenzívne využívanie Školiaceho strediska výrazne prispieva k neustálemu zvyšovaniu kvality služieb pre zákazníkov.

Viac než 100% využitie Školiaceho strediska umožnila jeho moderná koncepcia, ktorá vytvára priestor pre paralelné realizovanie viacerých školení v rovnakom čase. Stredisko má kapacitu pre školenia cca. 2.000 zamestnancov, pracujúcich v sieti partnerov Škoda a Seat na Slovensku. Odborné školenia prebiehajú v 6 špecializo­vaných učebniach a slúžia na vzdelávanie pracovníkov autorizovaných servisov Škoda a Seat v technických aj netechnických činnostiach.

V priebehu minulého roka sa v Školiacom stredisku odškolilo spolu 3 265 človekodní. Najväčšia pozornosť bola venovaná technickým témam, ako sú motory, geometria, airbagy a pod. (1 770 človekodní). S cieľom zvýšiť komfort zákazníka bol veľký priestor venovaný aj školeniam pre prijímacích a garančných technikov, ako aj vedúcich servisov (1 237 človekodní).

K hlavným prínosom Školiaceho strediska patrí zvýšenie vedomostnej úrovne mechanikov, technikov, predajcov a vedúceho personálu. Absolvované školenia zároveň prispievajú k zlepšeniu prístupu k zákazníkom (Human touch). Pre predajcov a servisy je atraktívna aj možnosť vidieť a odskúšať si počas školení praktické ukážky a postupy školených tém. To všetko vedie k vyššej spokojnosti zákazníkov. Už prvý rok prevádzky vlastného Školiaceho strediska na Slovensku tak potvrdil, že jeho vybudovanie významne prispelo ku zvýšeniu štandardu kvality služieb pre motoristov na celom Slovensku.

Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM