Barbara Dallosová Správy Zo Slovenska

NECHUTNOSŤ pri objednávke: Zákazník zostal z homofóbneho nápisu v ŠOKU: Čo na to reštaurácia?

Pobúrení Slováci sa pýtajú, kde sa na zásielke s jedlom vzal homofóbny odkaz. Reštaurácia sa od neho dištancuje.

Ilustračný obrázok k článku NECHUTNOSŤ pri objednávke: Zákazník zostal z homofóbneho nápisu v ŠOKU: Čo na to reštaurácia?
Zdroj: pixabay.com , Instagram.com/milan_bezmapy

Téma tolerancie k LGBTI komunite na Slovensku ešte nikdy nebola taká živá, ako v týchto dňoch. Po tom, ako zradikalizovaný tínedžer zavraždil dvoch mladých ľudí z nenávisti, Slováci opakovane vyšli do ulíc na protest proti neznášanlivosti. Profilové fotky zaplavili dúhové vlajky a o právach homosexuálov sa diskutuje aj na politickej úrovni.

Nechutný odkaz

A práve počas týchto nálad v spoločnosti prichádza správa o nepríjemnej skúsenosti zákazníka jednej z bratislavských reštaurácií. Na vec upozornil známy cestovateľ a travel blogger Milan bez mapy. V príbehu na Instagrame písal o skúsenosti svojho známeho a priložil aj fotografiu.

Nemenovaný Slovák si mal objednať jedlo z reštaurácie prostredníctvom doručovacej služby Wolt. Objednávka mu prišla v papierovej taške s vulgárnym odkazom, slovom „buzerant“ a nakresleným vztýčeným prostredníkom. Kuriér sa zákazníkovi ospravedlňoval, že on nie je autorom odkazu a zásielku takto už dostal.

Reštaurácia reaguje

Fotka sa začala šíriť sociálnymi sieťami a vyvstala otázka, kto za odkazom stojí, ak nie doručovacia spoločnosť. Viacerí Slováci sa domnievali, že stopy vedú do spomínanej reštaurácie na Obchodnej ulici, tá na situáciu rýchlo zareagovala na Instagrame.

Prevádzka zverejnila stanovisko, v ktorom sa od homofóbneho správania dištancuje a vysvetľuje, ako k incidentu došlo. Popiera, že by za ním stál niekto z jej zamestnancov.

„Chceli by sme sa ako spoločnosť Morbid Fritz veľmi ospravedlniť za popísanú tašku nevhodným a neakceptovateľným textom, ktorú dostal jeden z našich zákazníkov. Situáciu sme riešili, na 100% to nebol nikto zo zamestnancov našej spoločnosti, ale jeden opitý klient, ktorý si práve objednával na pulte a na pripravené tašky pre Wolt napísal tieto neakceptovateľné texty,“ vysvetľuje reštaurácia.

Tá sa ďalej ospravedlňuje, že si jej zamestnanci odkaz na taške nevšimli pred odovzdaním doručovateľovi. V reštaurácii vraj bolo v tom čase veľmi rušno. Reštaurácia na záver dodáva, že sa dištancuje od akejkoľvek formy nenávisti a týmto činom je znepokojená.

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Začítajte sa do podobných tém:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM