Rastislav Búgel Zo zahraničia

Zákazníci ZÚRIA! Obchodný reťazec prišiel s kontroverzným krokom: Zaviedol POPLATOK za vstup

Poplatok za vstup má byť zákazníkom vrátený, no viacerí upozorňujú na problémy.

Ilustračný obrázok k článku Zákazníci ZÚRIA! Obchodný reťazec prišiel s kontroverzným krokom: Zaviedol POPLATOK za vstup
Zdroj: Pexels.com

Nemecký obchodný reťazec nahneval zákazníkov vo Veľkej Británii. Ako informuje server GB News, v samooblužnej predajni v Greenwichi spoločnosť zaviedla poplatok vo výške desať libier (vyše 12 eur).

Ak tam teda chcú zákazníci nakúpiť, najprv musia zaplatiť, inak sa do predajne nedostanú.

Nahnevaní zákazníci

Reťazec vysvetľuje, že čiastka bude zákazníkom odpočítaná z ceny nákupu. International Business Times však dodáva, že v prípade, že zákazníci nakúpia za menej ako desať libier alebo nenakúpia vôbec, môžu na vrátenie zálohy čakať niekoľko dní.

„V závislosti od vašej banky môže trvať niekoľko dní, kým na vašom bankovom účte neuvidíte zrušenie rezervácie,“ priznala pre server spoločnosť Aldi.

Hlásia problémy

Viacerí nahnevaní zákazníci navyše uvádzajú, že im bol poplatok za vstup naúčtovaný opakovane. Niektorí ostali nemilo prekvapení, nakoľko vraj na poplatok za vstup upozorňuje iba malý nápis pod tlačidlom na otvorenie samoobslužne predajne v znení: „Budeme autorizovať malú sumu na overenie vašej karty.“

Aldi vraví, že táto záloha je potrebná na zabránenie krádežiam. Predajňa, v ktorej novinku zaviedli, je totiž moderná. Kamery s umelou inteligenciou snímajú, čo si vkladáte do košíka. Zákazníci tak pri pokladni nemusia skenovať každú jednu položku. Pri opustení predajne potom stiahne peniaze za nákup zákazníkovi priamo z bankového účtu.

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Foto: ilustračné

Mohlo by vás zaujímať:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM