Ako HUBY po daždi: Slovensko ZAPLAVÍ množstvo nových predajní veľkých reťazcov
Obchodné reťazce na Slovensku avizovali rozšírenie počtu prevádzok.
Slovenskí zákazníci sa majú na čo tešiť. Obchodné reťazce Coop Jednota, Lidl, Tesco, Kaufland, Billa či Terno avizovali rozšírenie počtu prevádzok.
V tomto roku chcú dokopy otvoriť približne 50 nových predajní. Pre Aktuality.sk to potvrdili hovorcovia jednotlivých obchodných sietí.
Kaufland
Hovorkyňa Kauflandu Lucia Vargová sa pre Aktuality.sk vyjadrila, že v roku 2024 chcú opäť rozšíriť svoju sieť predajní o ďalšie. „Momentálne je vo výstavbe nová predajňa Kaufland v Bytči,“ dodala.
Lidl
Otvorenie nových prevádzok ohlásil aj Lidl. Hovorca spoločnosti Tomáš Bezák povedal, že ich sieť sa do konca roka rozrastie o viaceré nové predajne. „Spomenúť možno lokality Bratislava-Púchovská a Považská Bystrica-Slovenských partizánov,“ spresnil.
Tesco
Tesco vytvorí pracovné miesta pre desiatky nových pracovníkov. 15 predajní ich franchisingu Žabka plánujú premeniť na obchody Tesco expres. „Transformácia prebehne do 15. marca tohto roka,“ uviedla PR manažérka Tesca Mária Zerzanová.
Coop Jednota
Ako uviedla hovorkyňa Coop Jednoty Jana Kuklová, tento reťazec s potravinami plánuje otvoriť približne 12 nových predajní a 81 budú rekonštruovať. Coop Jednota má aktuálne po celom Slovensku takmer 2 000 predajní. Novinkou, ktorú má v pláne, je aj spustenie e-shopu na objednávanie potravín či samoobslužné predajne.
Billa
Billa tento rok plánuje otvoriť minimálne desať nových predajní naprieč Slovenskom. „Naďalej rozširujeme aj spoluprácu s OMV s konceptom potravín na čerpacích staniciach Viva Billa, pričom k doterajšej dvadsiatke by malo pribudnúť do troch rokov ďalších 50 Viva Billa po celom Slovensku,“ prezradil hovorca spoločnosti Marek Kravjar.
Investície do expanzie by sa podľa neho mali pohybovať v desiatkach miliónov eur.
Terno/Kraj
Sieť predajní Terno/Kraj má v pláne otvoriť šesť až desať nových predajní. Chce sa rozšíriť do nových regiónov ako Liptov a Spiš. „Naďalej však budeme posilňovať aj našu pozíciu v regiónoch, kde už sme aktuálne dobre zastúpení, ako napr. Banská Bystrica či Trenčín. Expandovať budú obe naše značky,“ uviedol pre Aktuality marketingový manažér spoločnosti Terno real estate Peter Vanek.
Ilustračné foto