VOCH Správy Zo Slovenska

Orange o výpadku služieb: Čo ich spôsobilo a akej kompenzácie sa dočkajú klienti?

Orange má za sebou sériu nepríjemným výpadkov, ktoré ovplyvnili mnohých ľudí naprieč Slovenskom. Bude to kompenzovať?

Ilustračný obrázok k článku Orange o výpadku služieb: Čo ich spôsobilo a akej kompenzácie sa dočkajú klienti?
Zdroj: pixabay.com

Najväčší telekomunikačný operátor v SR, spoločnosť Orange Slovensko, mal od konca minulého týždňa technické problémy, ktoré mnohým zákazníkom spôsobili nepríjemnosti. Nemohli sa dostať do svojej zákazníckej zóny, pozrieť aktuálnu spotrebu, stav faktúry, zaplatiť/aktivovať služby a iné.

Deaktivovaná zákaznícka zóna

Klienti si, pochopiteľne, kládli otázky, či im „oranžový“ mobilný operátor odpustí niečo z faktúr. Čo vlastne spôsobilo tak rozsiahle výpadky?

„Pri prebiehajúcej údržbe interných systémov časť výstupov súvisiacich s opätovným zavedením databázy neprebehla korektne. Dotknuté boli systémy, ktoré ovplyvňovali funkčnosť a dostupnosť viacerých servisných služieb poskytovaných v našej predajnej sieti, na zákazníckej linke a digitálnych kanáloch,“ vysvetlila pre náš portál DNES24 hovorkyňa Orange Alexandra Piskunová.

Z tohto dôvodu boli podľa nej dočasne deaktivované: zákaznícka zóna, aplikácia Môj Orange, e-shop a v obmedzenom režime fungovali aj predajné miesta a Zákaznícka linka 905.

„Aktuálne naše služby fungujú korektne,“ uviedla Piskunová.

Problémy Orange

Budete mať nárok na kompenzácie?

Firma zatiaľ nechcela presnejšie komentovať našu otázku kompenzácií nedostupnosti služieb zákazníkom.

,,Prípadné kompenzácie budeme riešiť individuálne. Funkčnosť služieb nebola v drvivej väčšine prípadov dotknutá," uviedla Piskunová.

,,Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie pri servisných úkonoch a nedostupnosti kontaktných kanálov," dodala na záver za Orange ich hovorkyňa.

ilustračné foto

ORANGE mál veľké výpadky niekoľko dní
6
Galéria
Zdroj: Orange
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM