RANA pre milovníkov televízie: Po Markíze ZAKÁŽE pretáčanie reklám v archíve aj JOJ
Televízie postupne zavádzajú zákaz pretáčania reklám v archíve. Aktuálne takýto krok pripravuje ďalšia obľúbená stanica.

Iba nedávno presiakli informácie, že televízia Markíza plánuje zakázať pretáčanie reklám vo svojom archíve. Toto rozhodnutie vzbudilo medzi divákmi negatívne emócie. Markíza chce stopnúť pretáčanie reklám od 1. februára 2024.
Aktuálne to vyzerá tak, že táto obľúbená možnosť ubudne aj v archíve ďalšej televízie.
JOJ informovala operátorov
Portálu Živé.sk sa podarilo zistiť, že rovnaký plán má aj televízia JOJ. Tá o tom už mala dokonca informovať aj svojich partnerov.
Televízia mala začať rozposielať listy operátorom počas minulého týždňa. Dostali ich už viacerí telekomunikační hráči.
„Televízni poskytovatelia dlhodobo vedeli, že obe televízie môžu prísť s týmto obmedzením – klauzulu o zavedení blokovania reklám v archíve majú v zmluvách s providermi. Doteraz ju neuplatňovali,“ píše portál.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné