Aktualizované Barbara Dallosová Správy Zo Slovenska

ŠOK v jednej z nemocníc: Dcéra prišla za mamou a ONEMELA, všade krv a výkaly!

Dcéra pacientky vraj našla svoju hospitalizovanú matku v mimoriadne nedôstojnom stave. Nemocnica to ale vidí inak.

Ilustračný obrázok k článku ŠOK v jednej z nemocníc: Dcéra prišla za mamou a ONEMELA, všade krv a výkaly!
Zdroj: Pexels.com

Nemocnica to vidí inak

Medzi stovkami komentárov sa objavil aj jeden od oficiálneho profilu Fakultnej nemocnice s poliklinikou Žilina. Nemocnica pod príspevkom zverejnila rozsiahle stanovisko. Vyjadrila ľútosť, no pochybenie personálu popiera a situáciu opisuje inak než sťažovateľka.

Nemocnica vysvetľuje, že pacientka v daný deň absolvovala špecifické vyšetrenie, pre ktoré došlo k častejšiemu vylučovaniu stolice a pre ktoré mala pri svojom lôžku aj mobilnú toaletu. Uterák, ktorý bol v nočnom stolíku, podľa nemocnice pacientka použila sama a sama ho do stolíka vložila. Personál o tom údajne neinformovala. Ten vraj do osobných vecí mobilných pacientov nevstupuje.

„Čo sa týka stolice a kúskov toaletného papiera, ktoré, ako píšete, ste našli v oblasti konečníka, vzhľadom na vyšetrenie, ktoré prebehlo v daný deň, nemôže ísť o žiadnu niekoľkodňovú a starú stolicu, ale aktuálnu stolicu. Pacientov, žiaľ, nekúpeme a nesprchujeme každú hodinu, to skutočne nie je reálne možné zvládnuť. Každý deň prechádza personál niekoľkokrát všetky izby a realizuje kontrolu. Krv, o ktorej píšete, vznikla akútne, o čom vie aj samotná pacientka – napriek tomu personál neprivolala, i keď bola pri vedomí,“ stojí v stanovisku.

Odkaz rodine

Nemocnica tiež zdôrazňuje, že pri privolaní personál okamžite a bez problémov prezliekol plachtu a vymenil podložku. „Za čo sa ospravedlňujeme a máte pravdu, jediná perina nebola hneď prezlečená, ale až následne,“ priznáva nemocnica. Tá rodinu pacientky tiež vyzvala na spoluprácu. Konflikt je vraj ochotná riešiť.

„Vaša mama sa dnes našim kolegom pri prepúšťaní dokonca ospravedlnila, telefonicky sme sa tiež spojili s rodinou a v prípade, ak máte naozaj úprimný záujem veci riešiť, vedenie oddelenia sa ochotne stretne osobne aj s vami. Niekedy je dobré vypočuť si aj druhú stranu a namiesto písania statusov podfarbených a zveličených vašimi emóciami, konfrontovať najprv veci s osobami, ktoré boli pri tom reálne prítomné,“ odkazuje na záver nemocnica sťažovateľke.

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Zostaňte v obraze. Ďalšie aktuálne správy:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM