Ilustračný obrázok k článku Slovenská predavačka to povedala na plné ústa: TÝMTO nás zákazníci vytáčajú NAJVIAC!
Zdroj: TASR/Jaroslav Novák

Slovenská predavačka to povedala na plné ústa: TÝMTO nás zákazníci vytáčajú NAJVIAC!

Predavačka svoje postrehy spísala rovno do 10-tich bodov, ktoré jej najviac dvíhajú tlak spoza predajného pultu. Jej otvorená spoveď spustila lavínu reakcii!

Monika Hanigovská Magazín
Monika Hanigovská Magazín

Slovenská predavačka to povedala na plné ústa: TÝMTO nás zákazníci vytáčajú NAJVIAC!

Predavačka svoje postrehy spísala rovno do 10-tich bodov, ktoré jej najviac dvíhajú tlak spoza predajného pultu. Jej otvorená spoveď spustila lavínu reakcii!

Ilustračný obrázok k článku Slovenská predavačka to povedala na plné ústa: TÝMTO nás zákazníci vytáčajú NAJVIAC!
Zdroj: TASR/Jaroslav Novák

Predavači v obchodoch zažívajú rôznych zákazníkov. To isté však môžu povedať kupujúci o nich. Tak či onak, istá Slovenka sa rozhodla, že sa s verejnosťou podelí o to, čím ju dokážu najviac vytočiť ľudia na nákupoch.

„Som predavačka, robím v potravinách. Už mi idú na nervy vaše zdieľané meme o tom, ako sa tvári predavačka,“ začala zľahka svoje priznanie na facebookovej stránke Priznania žien.

No ešte predtým nezabudla podotknúť, že všetkých nehádže do jedného spoločného vreca. „Upozorňujem, že túto prácu mám nadovšetko rada. V prvom rade sa chcem poďakovať zákazníkom, ktorí sa správajú slušne a vďaka nim je práca ešte krajšia.“

No a potom obrátila svoju pozornosť na tých, ktorí jej dvíhajú tlak. Následne v 10-tich bodoch opísala, ako sa správajú takíto zákazníci. V jej otvorenej spovedi sa našlo mnoho ľudí, ktorí jej dali za pravdu. Postrehy nechávame v pôvodnom znení.

Ako (nena)hnevať

  1. Nemám problém sa vám pozdraviť, keď vstúpite do predajne, no ale aj vy sa môžete odzdraviť a nie pozerať ako teľatá.
  2. Tovar, ktorý si zoberiete a cestou si to rozmyslíte, sa snažte vrátiť na miesto, kde ste ho zobrali. Je fajn vrátiť chladené kuracie prsia späť do chladiaka a nie vložiť ich medzi cestoviny.
  3. Robíme, čo môžeme, ale ak tovar nemáme na predajni a ani v sklade, neskúšajte sa nasilu dotrepať do skladu, že si ho pohľadáte sami.
  4. Neposielajte deti kupovať alkohol a cigarety, nemôžeme im to predať.
  5. Nehovorte, že nás obdivujete, že dokážeme byť celý deň v respirátoroch, hlavne keď vy ten svoj máte pod nosom, alebo namiesto neho máte rúško, pričom stále platí, že v interiéroch sú povinné respirátory… resp. nemáte nič a aj po upozornení nás pošlete do pi*e a idete si svoje.
  6. Nie, nemôžeme vám vrátiť peniaze za požitý tovar a tovar bez bloku. Ani za tovar, ktorý sme nikdy nepredávali a ani nepredávame.
  7. Áno, je to otrepaná sranda, že ste nas*ali predavačku, keď ste za nákup v hodnote 1,35 eura zaplatili 100 eurovou bankovkou, ale naozaj nie vždy máme vydať (hlavne menšie obchody). Obchody nie sú banka!
  8. Nie, nie je to zadarmo, keď mi to nechce prejsť cez pokladňu! Prosím, už to pochopte.
  9. Zapamätajte si, prosím, odkiaľ ste zobrali nákupný košík alebo vozík a skúste ho tam aj vrátiť.
  10. Viem, že to slovo je otrepaná fráza, ale je fajn odpovedať na pozdrav „dovidenia“.

Jej priznanie si vyslúžilo množstvo lajkov, komentárov a zdieľaní. Aký názor na to máte vy?

Foto: ilustračné

Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.

Čo sa deje na Slovensku?

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín