Tlačové správy

Ako by mala vyzerať web stránka v roku 2016

Internet je skvelé miesto na prezentáciu čohokoľvek, či už ide o vašu firmu, osobnosť alebo neziskovú organizáciu. Obzvlášť dôležitá je pre vaše podnikanie.

Ilustračný obrázok k článku Ako by mala vyzerať web stránka v roku 2016
Zdroj: TASR

Čo si myslíte, kde vás navštívia vaši potencionálni zákazníci skôr? Pôjdu za vami do kancelárie, alebo si vás najprv „preklepnú“ na internete? Už pri zakladaní novej spoločnosti by ste mali myslieť na to, ako sa budete prezentovať na virtuálnych sieťach a webová stránka by mala byť samozrejmosťou. Ako by však mala vyzerať, čo na ňu dať a čo radšej vynechať?

Ako by mala stránka vyzerať

Súčasný webdesign je typický svojim minimalizmom a lineárnosťou. Teda ak používateľ príde na stránku, nemusí na nič klikať a pekne sa prescrolluje nakoniec tak, aby videl všetko dôležité. Nebojte sa ani väčšieho písma, pretože nie každý vie používať lupu v internetovvých prehliadačoch a aj keby vedel, prečo ľudí k tomu nútiť? Veľkým hitom stránok sú aj infografiky, ktoré veľmi dobre nahradia dlhé textové tapety. Určite sa zamerajte na intuitívnosť a zavolajte si na pomoc user experience dizajnéra, ktorý vám s týmto pomôže. A nikdy sa nepýtajte sami seba, čo by ste dali na váš web, lebo by ste tam dali všetko. Položte otázku takto: „Čo chcú nájsť návštevníci na mojej stránke?“ Nájsť odpoveď na túto stránku je veľmi dôležité.

Personalizujte

V personalizácii je budúcnosť. Máte na vašom webe kategóriu „my“, „o nás“ či „kto sme“? Pridajte tam krátku vizitku každého zamestnanca spoločne s fotkou. Toto pomôže vybudovaniu si dôvery s vašimi potencionálnymi zákazníkmi. Aj ďalšie fotky, ktoré použijete na vašej stránke, by nemali byť len stiahnuté z fotobanky, ale radšej si priplaťte za profesionálna fotografa, ktorý vám s týmto pomôže.

Texty sú dôležité

Pri vytvorení novej web stránky si musíte uvedomiť, že texty majú obrovskú silu. Zabudnite na oficiálny jazyk, ktorým svojich potenciálnych zákazníkov iba odradíte. Buďte uvoľnený, rozprávajte sa s nimi ako s priateľmi a stavte na úprimnosť. Ľudia to ocenia. Ak to nedokážete, obráťte sa na copywritera, ktorý to dokáže. A opäť, ani na copywriterovi sa vám neoplatí šetriť. Vyšperkujte svoj web a získajte nových zákazníkov.

foto: ilustračné

Zdroj: Seocentrum.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM