ELA Rôzne

KURIOZITA DŇA: V známom reťazci rýchleho občerstvenia si už prsty neoblížete!

Svetovo známy reťazec KFC - Kentucky Fried Chicken, ktorý má svoje zastúpenie aj na Slovensku, prichádza po 64 rokoch k dočasnej radikálnej zmene sloganu.

Ilustračný obrázok k článku KURIOZITA DŇA: V známom reťazci rýchleho občerstvenia si už prsty neoblížete!
Zdroj: YouTube.com/KFC Hot and Cheesy Chicken!

„it ‚s finger lickin‘ good“. Tento slogan (v preklade „je dobré oblízať si prsty“) amerického najpopulárnejšieho reťazca reštaurácií s kuracím mäsom na svete musí ísť do úzadia. Dôvod? Koronavírus!

Kentucky Fried Chicken, ktorý má svoju sieť na Slovensku od roku 2006, rozhodol, že po 64 rokoch prestane na čas používať notoricky známy slogan. Ten v reklame odkazuje, že majú tak dobré kurča, že sa zákazníci neubránia oblizovaniu svojich prstov.

Keďže v čase pandémie sa dbá aj na hygienu rúk, toto pomyselné gesto oblizovania prstov po dobrom obede v reštaurácii je tým pádom nehygienické. Firemní marketéri však sľubujú, že sa v správny čas vráti.

„Nachádzame sa v mimoriadnej situácii. Máme ikonický slogan, ktorý sa však úplne nehodí do súčasného prostredia,“ zdôvodnila globálna marketingová šéfka Catherine Tang-Gillespie. Ku sloganu sa chce firma vrátiť, „až príde ten správny čas“.

Podľa spravodajstva CNN je tento krok KFC aj napriek dobrým úmyslom zároveň premysleným marketingovým ťahom. Firma rozmazala spomínaný slogan na svojich starých billboardoch a claim upravila aj na kanáli YouTube. Z pôvodného textu ostalo it´s good, čiže to je dobré.

Jednoduchý trik má opäť pritiahnuť pozornosť k biznisu, ktorý dostal ekonomickú ranu v čase pandémie koronavírusu.

Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM