TOS Magazín Lifestyle

Deformuje TEMU trh online predaja? NEUVERITEĽNÉ, čo ponúka zákazníkom pri vrátení tovaru!

Čínsky e-shop Temu ovládol reklamné priestory, ceny produktov nasadil extrémne nízko a aby to nebolo málo, zákazníčka zažila pri vrátení tovaru doslova šok!

Ilustračný obrázok k článku Deformuje TEMU trh online predaja? NEUVERITEĽNÉ, čo ponúka zákazníkom pri vrátení tovaru!
Zdroj: Dnes24.sk

Keď sme sa pred časom rozprávali s prevádzkovateľom domáceho internetového obchodu s módou, posťažoval si na zákazníkov, ktorí protestujú keď zistia, že vrátenie objednávky musia zrealizovať na vlastné náklady. Podľa neho ich niektorí, hlavne veľkí hráči, rozmaznali svojimi akciami v podobe vrátenia tovaru zadarmo.

Predstavte si teraz internetový obchod, ktorý nielenže poskytne resp. zabezpečí svojim zákazníkom dopravu pri vrátení zadarmo, ale rovno povie, že si produkt, ktorý chcete vrátiť, môžete nechať a peniaze vám pošle späť.

V prípade ultralacného čínskeho e-shopu Temu je toto realita. Na svoju skúsenosť nás upozornila zákazníčka.

Šok pri vrátení

„Urobila som dve objednávky na Temu ešte koncom roka. Detský foťák, čo bola mimochodom tá najdrahšia položka v mojej druhej objednávke, od začiatku nefungoval. Na vrátenie dávajú 90 dní, tak som sa k tomu dostala až nedávno. V podmienkach píšu, že vrátanie je zdarma a produkt treba odniesť do najbližšieho DPD miesta,“ opisuje svoju skúsenosť.

Keď sa podľa pokynov najprv prihlásila do svojho účtu, zostala poriadne prekvapená. Zistila, že svoj prvý produkt na vrátenie vlastne vrátiť nemusí, jednoducho jej len pošlú späť peniaze. Tovar si teda môže nechať.

Článok pokračuje pod fotografiou.

Ničí domáce e-shopy

Či takúto možnosť majú všetci zákazníci alebo vybraní na základe nákupnej histórie, ťažko povedať. Každopádne, kým tento priam až bizarný krok z podnikateľského pohľadu môže zákazníkov tešiť, prevádzkovatelia internetových obchodov nadšení rozhodne byť nemôžu.

Čo ak si niektorí zákazníci zvyknú aj na toto?

Najnovšie prichádzajú správy z Česka, kde sa proti Temu búri tamojší svet e-commerce. Kvôli marketingovým aktivitám čínskeho hráča tam vystrelili ceny za reklamu do extrémnych výšok.

Mohlo by vás zaujímať:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM