Lidl skúša EXPERIMENT s pokladňami: Návšteva predajní vás môže poriadne PREKVAPIŤ
Lidl vo vybraných predajniach testuje nový predajný model. V určitých časoch necháva klasické pokladne zatvorené.
Lidl v susednom Česku skúša nový predajný model. Ako informoval portál idnes.cz, reťazec začal vo vybraných predajniach počas menej exponovaných hodín zatvárať klasické pokladne. Otvorené necháva iba tie samoobslužné, pričom obsluhu zaisťuje jediný zamestnanec.
Reťazec priznal, že svoje služby v spolupráci s kolegami zo zahraničia stále inovuje a hľadá model, ktorý bude pre zákazníkov príjemný a pre zamestnancov efektívny.
Nedostatok zamestnancov?
Spoločnosť však dodáva, že nejde o nedostatok zamestnancov. „S nedostatkom zamestnancov nebojujeme. Tým, že obsluhu pokladní zaistí jeden zamestnanec, sa môžu ostatní venovať ďalším činnostiam ako je doplňovanie tovaru, kontrolovanie čerstvosti a udržiavanie čistoty v predajni,“ povedala pre idnes.cz tlačová hovorkyňa Eliška Froschová Stehlíková.
Už aj na Slovensku
Tvnoviny.sk zistili, že na podobnom princípe už fungujú aj vybrané predajne na Slovensku. „Vo vybraných predajniach sú v zákaznícky najmenej exponovaných hodinách (spravidla v prvú a poslednú hodinu) primárne otvorené samoobslužné pokladnice,“ povedal hovorca Tomáš Bezák.
Dodal, že keď má zákazník záujem o klasické blokovanie tovaru, personál predajne mu vyhovie. „Personál predajne rovnako priebežne vyhodnocuje situáciu a v prípade, ak by sa začali tvoriť rady, otvoria sa klasické pokladne. Našou prioritou totiž je čo najrýchlejšie vybavenie zákazníka,“ dodal.
Ako pre tvnoviny.sk uviedli zástupcovia Tesca, Billy a Kauflandu, tieto reťazce nič podobné nezavádzajú.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné