ELA Správy Rôzne

Populárna minerálna voda po 11 rokoch mení VIZUÁL. Ako budú vyzerať nové FĽAŠE? FOTO

Známa značka minerálnej vody Magnesia po 11 rokoch mení svoje logo a etiketu.

Ilustračný obrázok k článku Populárna minerálna voda po 11 rokoch mení VIZUÁL. Ako budú vyzerať nové FĽAŠE? FOTO
2
Galéria
Zdroj: TASR/František Iván

Namiesto dvoch levov už iba jeden výrazný. Po jedenástich rokoch spoločnosť Mattoni 1873 úplne aktualizuje svoj vizuál. Známu značku minerálnej vody Magnesia tak kúpite v nových fľašiach s novou etiketou.

Do popredia sa dostáva symbol leva, ktorého značka používa od samého začiatku.

„Impulzom k celkovému redizajnu nášho loga bola potreba modernizácie a prispôsobenia súčasným trendom. Predchádzajúci dizajn už neodrážal dynamiku a inovatívne smerovanie našej značky,“ povedala brand manažérka Magnesie Karolína Šimonová pre tvnoviny.sk.

Spoločnosť očakáva, že moderný dizajn vďaka svojmu minimalizmu potvrdí prémiovosť značky. „Rovnako sme sa rozhodli pre výraznejšie odlíšenie podľa stupňa perlivosti,“ dodala Šimonová.

Vedeli ste, že Magnesia získava svoj unikátny obsah horčíka vďaka hornine nazývanej hadec?

Horniny, ktorá je výnimočne bohatá na horčík. Ten sa do vody uvoľňuje vďaka kysličníku uhličitému, pozostatku po miestnej sopečnej činnosti.

Kombinácia hadca a kysličníka uhličitého je taká vzácna, že ju v celej Európe nájdeme len na niekoľkých kilometroch štvorcových práve v Slavkovskom lese.

Ilustračné foto

Magnesia v novom vizuáli
2
Galéria
Zdroj: Magnesia

Prečítajte si aj:

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM